Pages

Tuesday, December 14, 2010

Pain >>aching>>> Excercise!!

ပုခံုးနဲ႔ေနာက္ေၾကာဖက္ေတြမွာ မီးပူထိိုးဆိတ္ေနသလိုနာၾကင္ေနသူမ်ားအတြက္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္နည္းတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ စာနဲ႔ေရးရတာခက္ေနတာရယ္ေၾကာင့္ model လိုက္ရွာေန တာ။ အခုမွအဆင္ေျပလို႔တင္ေပးလိုက္တယ္။ တစ္ကယ္တမ္းလုပ္ၾကည့္ရင္ အခ်ိန္မၾကာပါဘူး။ မနက္တစ္ခါ၊ ေန႔လည္တစ္ခါ၊ ညဖက္တစ္ခါ ပံုမွန္ေလးလုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ နာၾကင္တဲ့ေ၀းနာ ေတြအေတာ့္ကိုသက္သာသြားမွာပါ။  ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခင္ နာၾကင္ေနတဲ့ ေနရာကို ေရေႏြးအိတ္ နဲ႔ (၁၅) မိနစ္ေလာက္အပူေပးဖို႔လဲအေရးၾကီးပါတယ္။  ဒီတိုင္းအစိမ္းသတ္သတ္ လုပ္မယ္ဆိုရင္ၾကြက္သားေတြ မာေနပီး ပိုဆိုးလာႏိုင္ပါတယ္တဲ့။
ကၽြန္မကိုေတာ့ ဆရာ၀န္က ဘယ္ဖက္တစ္ျခမ္းေသြးစီးဆင္းတာ မမွန္ဘူးေျပာပါတယ္။  ၾကြက္သားေတြနဲ႔ အေၾကာေတြ ထိုင္းေနတဲ့ပံုမ်ိဳးပါ။  အရမ္းကိုက္တယ္၊ ေအးတဲ့အခ်ိန္ဆို ပိုဆိုးတယ္။ အေလးနဲနဲမရင္လဲကိုက္ခဲေနတာမ်ိဳးပါ။
ကဲေလ့က်င့္ခန္းေလးစရေအာင္။

ခံုေပၚတြင္မတ္မတ္ထိုင္ျပီး၊ ညာဖက္လက္ဖ၀ါးကို ေပါင္ေအာက္သို႔ထည့္ျပီး ဘယ္ဖက္လက္ျဖင့္ ေခါင္းကိုဖိခ်ပါ။ (၁-၁၀) ထိေရတြက္ပါ။ ျပီးလွ်င္ ေခါင္းကိုလႊတ္ျပီး တည့္တည့္ ခဏျပန္ထားပါ။ ျပန္ဖိခ်ပါ၊ (၁-၁၀) ထိေရတြက္ပါ။ စုစုေပါင္း (၅) ၾကိမ္၊ အၾကိမ္ (၅၀) တစ္ခါဖိခ်လွ်င္ (၁၀) ထိျဖစ္သည္။ ညာဖက္လက္မွေတာင့္ခံထားပါ။
ျပီးလွ်င္ တစ္ဖက္သို႔ေျပာင္း ေခါင္းကို ဆြဲျပီးဖိခ်ပါ၊ အၾကိမ္ (၅) ၾကိမ္၊ တစ္ၾကိမ္လွ်င္ ၁ မွ ၁၀ ထိေရတြက္ပါ။
ပုခံုး တစ္ဖက္တည္းသာ နာက်င္ေနသူမ်ားအတြက္ ဆန္႔က်င္ဖက္ တစ္ဖက္သို႔သာ ဖိခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။  ဥပမာ ကၽြန္မဆိုရင္ ဘယ္ဘက္ဘဲ နာေနတဲ့အတြက္ ေခါင္းကို ညာဖက္ကို ဖိခ် ရပါတယ္။












လက္ႏွစ္ဖက္ကိုတန္းတန္းဆန္႔ထုတ္ပါ။













လက္ဖ၀ါးကိုအေပၚသို႔ ဆြဲတင္ပါ။













လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းအေပၚသို႔ေျမာက္ပါ။













လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ေဘးသို႔ခြဲထုတ္ပါ။










အေပၚသို႔ဆက္ဆြဲတင္ပါ။
 











ရင္ဘတ္နားထိျပန္ခ်ပါ။













လက္တစ္ေတာင္ဆစ္ကို အထဲသို႔ ခ်ိဳးပါ။လက္သီးဆုပ္ပီး လက္သီးကို အထဲသို႔ေကြးပါ။













လက္သီးဆုပ္ကိုအျပင္သို႔လွည့္ထုတ္ပါ။













ေဘးသို႔ေကြးပါ။













မတ္မတ္ထပီး ကိုယ္လံုးကိုေရွ႔သို႔ကိုင္းပါ။လက္ဖ၀ါးမ်ားကိုဆန္႔ထားပါ။













မတ္မတ္ျပန္ထိုင္ပါ။ လက္ဖ၀ါးကိုေပါင္ေပၚတင္ျပီး ေခါင္းကိုေစာင္းပါ။













အလယ္သို႔ျပန္မတ္ပါ။ တစ္ဖက္သို႔ထပ္ေစာင္းပါ။ အလယ္သို႔ျပန္မတ္ ခဏေနရန္မေမ့ပါႏွင့္။













ပံုကဲ့သို႔လက္ေမာင္းတစ္ဖက္ကိုလြဲပါ။ (၁-၅) ထိေရျပီး ေနာက္တစ္ဖက္သိုပေျပာင္းလုပ္ပါ။













credit to model PLK

10 Comments:

Sunny said...

ေက်းဇူး မမကူး.. ေမာ္ဒယ္နဲ႔ျပထားတာဆိုေတာ့ လိုက္လုပ္ရတာလည္း လြယ္သြားတယ္..

JUSTICE999BURMA said...

model ပါငွားၿပီးတင္တာ... စနစ္က်ပါေပ့ဗ်ား. .. ဒါလဲကုသိုလ္ႀကီးတစ္မ်ဳိးပါပဲ... ေ၀ဒနာခံစားရသူေတြ သက္သာရင္ထပ္ပီး ကုသိုလ္ထပ္ရမယ္... ေကာင္းလိုက္ေလ

Anonymous said...

မကူးကူးေရ
ေမာ္ဒယ္လ္နဲ.ျပတာ ပံုအတိုင္းလဲလိုက္လုပ္ၾကည္.ပါတယ္။
ပိုျပီးအထြန္.တက္ ေတာင္းဆိုလို.ရမယ္ဆိုရင္ ဗီဒီယိုကလစ္ပ္ေလးနဲ.ဆိုအရမ္းေကာင္းမွာဘဲ။
ေတာ္ေတာ္လြန္တဲ.ေတာင္းဆိုမႈမွန္းေတာ.သိပါတယ္။ဒါေပမယ္. က်မလဲ အမလိုဘဲ ဇက္ေၾကာအေနာက္လည္ကုတ္တ၀ိုက္မွာ တင္းေတာင္.ေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီမို. အမလိုဘဲေလ.က်င္.ခန္းလုပ္ကိုလုပ္မွရေတာ.မွာပါ။
အခုေတာ. ပံုအတိုင္းတျဖည္းျဖည္းလုိက္လုပ္ၾကည္.ေနတာ၊
ကိုယ္.ဟာကိုလုပ္တာေမ.ေမ.သြားမွာေသခ်ာတယ္(ပထမစစလုပ္ခ်င္းအခါေတြမွာ) ။အဲ.ဒါေၾကာင္. ေလ.က်င္.ခန္းလုပ္ခါနီးရင္ အမဘေလာ.ဂ္ကိုဖြင္.ျပီးမွ လုိက္ၾကည္.ျပီးလုပ္ရမွာ း)

Shinlay said...

Thanks

Anonymous said...

Thanks a lot, sis.

စႏၵကူး said...

ပိုစ့္ကို PDF နဲ႔ သိမ္းထားေလ။ desktop ေပၚတင္ထား ေပါ့။
ေနာက္လုပ္ေနက်ဆိုရင္ မွတ္မိသြားမွာပါ။
ကူးေရးေပးထားတဲ့အဆင့္တိုင္းဆက္တိုက္သြားပါ။
အဆင္ေျပမွာပါ။
ဒီပံုေတြရေအာင္ ၄ ရက္ေလာက္စိတ္ဆိုးခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ပီး ရိုက္ခိုင္းရတာပါ။ ဗီဒီယိုဆို၇င္ တစ္သက္ စိတ္ဆိုးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရမွာ။ အဲဒီေမာ္ဒယ္က ေစ်းၾကီးတယ္ရယ္.. ဟီးးဟီးး

baby taster said...

ကူကူးေရ......
မနက္ကတည္းကလာ ဖတ္တာ
အခုမွ မန္႔ရတယ္ ကိုယ့္ကြန္ေဖာက္ေနလို႔
ေမာ္ဒယ္လ္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေစ်းၾကီးမွာ
ေနာ္ :) ေတာင့္တင္းေနတာပဲ ေဘာ္ဒီေလ :)

ယြန္း said...

မွ်ေ၀တဲ့အတြက္ ..ေက်းဇူးပါေနာ္..

ခင္မင္စြာျဖင့္

Mon Petit Avatar said...

Thanks a lot for sharing.

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

ပံုေလးေတြကိုႀကည္႔ၿပီး ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ႀကည္႕သြားတယ္ ကူးေရ..

Post a Comment

ကူးကူးေရ...

 
Powered by Blogger