Skip to main content

ကၽြန္မဧ။္ခ်စ္သူထိုသူသည္

သူ႕အသံကိုစၾကားရံုနဲ႕တင္ သူမရင္ခုန္မိသည္။ အခ်စ္ဆိုတာကိုတာရွည္မခံတဲ့စိတ္ခံစား
ရူးသြပ္မႈတစ္ခုအၿဖစ္ႏွင့္သာသေဘာထားခဲ့ေသာအရာတစ္ခု ကၽြန္မရင္သို႔တုိက္ရိုက္ထိမွန္
လာတဲ့အခါ...
စာမက်က္ဘဲစာေမးပြဲခန္းတြင္းသို႕၀င္ထိုင္မိေသာအၿဖစ္ႏွင့္ခပ္ဆင္ဆင္၊ ဘာမွမၿပင္ဆင္
ထားမွန္းသိရက္၊ ၀င္ထိုင္ေၿဖဆိုရမယ္မွန္းသိလွ်က္၊ ေမးခြန္းစာရြက္ရလွ်င္ေၾကာင္ေတာင္
ေတာင္ၿဖစ္ေနမယ္မွန္းသိရက္.အားလံုးကိုသိရက္ႏွင့္ၾကိဳတင္မၿပင္ဆင္ထားတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳး။
အခ်စ္သည္ထိုကဲ့သို႕ၿဖစ္သည္ဟုဆိုရမည္လား။
အေၿပာဆိုနည္းေပမယ့္၊ ေၿပာမိၿပန္ရင္လဲဘုဆတ္ဆတ္မာေၾကာေၾကာေၿပာတတ္ေသာ ကၽြန္မကိုႏူးညံ့တတ္ေအာင္သင္ေပးသူသည္လဲကၽြန္မခ်စ္သူပင္..
တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကေမးလွ်င္ၾကားရက္ႏွင့္မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတတ္ေသာ
ကၽြန္မရဲ႔မေကာင္းတဲ့အက်င့္ကိုလဲေပ်ာက္လုနီးပါးၿဖစ္ေအာင္စိတ္ရွည္လက္ရွည္ရွင္းၿပ
ေပးသည္မွာလဲကၽြန္မခ်စ္သူပင္။
စေနသမီးကၽြန္မသည္ေခါင္းမာပါသည္။ ခံမေၿပာနားမေထာင္၊ ကၽြန္မစိတ္ဆိုးလွ်င္ေဒါ
သထြက္လွ်င္သူမ်ားကိုဘာမွမလုပ္ပါ၊ ဆိတ္ဆိတ္ေနၿပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္သာဒဏ္ခတ္
တတ္ေသာအက်င့္ဆိုးေၾကာင့္စကားကေတာက္ကစကၽြန္မကစၿပသနာရွာလည္းကၽြန္
မထက္ဦးစြာအရင္ေတာင္းပန္ၿပီး ကၽြန္မစိတ္ေသာကေတြကိုေန႔ေတာင္မကူးေစတတ္
တာလဲကၽြန္မခ်စ္သူပါဘဲ။
တစ္ခါတစ္ေလကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ရွက္မိသည္။ ကၽြန္မခ်စ္သူသည္အင္မတန္လူၾကီးဆန္
ၿပီးအရာရာကိုစဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္လုပ္တတ္လြန္းတဲ့အတြက္မသိမသာကၽြန္မမွီခိုသထက္
မွီခိုလာတာ.. ေနာက္ဆံုးဘာအိက်ီ၀တ္ရမလဲ၊ ဒီသူငယ္ခ်င္းမဂၤလာေဆာင္သြားရမ
လား.... ဆိုတဲ့အရာေလးေတြအထိကၽြန္မတစ္ကူးတစ္ကသူ႔ဆုံးၿဖတ္ခ်က္ကိုေစာင့္ယူ
တတ္တဲ့အက်င့္ေတြရလာပါတယ္။ မိဘေမာင္ႏွမေတြကိုမွီခိုလြန္းတဲ့ကၽြန္မ မိသားစု
နဲ႔လဲေ၀းေရာခ်စ္သူအေပၚမွီခိုတာေတြပိုပိုမ်ားလာပါတယ္။ သူ႕မွာလဲကၽြန္မမွာဘာ
အ၀တ္ေတြရွိလို႔၊ ဘယ္သူငယ္ခ်င္းေတြရွိတယ္။ ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ ကၽြန္မေၿပာၿပ
ထားသမွ်ေလာက္သာသိေပမယ့္စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္..အရာအားလံုးသူသိေနသလို
ကၽြန္မကိုအၿမဲေၿပာၿပခဲ့တာလဲကၽြန္မခ်စ္သူပါဘဲ။
သူကေခ်ာသလား... မေခ်ာဘူး.. ဒါေပမယ့္ကၽြန္မမ်က္လံုးထဲမွာေရာစိတ္ထဲမွာပါ
သူကခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။ သူ႕အသက္ရြယ္နဲ႔မလိုက္ေအာင္လူၾကီးပံုလုပ္ေနတာကို
ကကၽြန္မအတြက္ဟာသ.. ရီခ်င္စရာ...
တစ္ကယ္ေတာ့အခ်စ္ဆိုတာစိတ္ထဲမွာစြဲ၀င္ၿပီးသြားရင္ေသသည့္တိုင္ေအာင္ေတာင္
ေမ့ႏိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မမွာ လက္ကေလးဓားလွ်တာကအစ..ဆီပူေပါက္ရင္ေတာင္..တစ္ကူးတစ္ကသူ႔
ိကိုေၿပာၿပရတာ.. သူ႕မွာစိတ္မေကာင္းေလးၿဖစ္ၿပီးဂရုစိုက္တဲ့စကားေတြကအေပၚယံ
မဟုတ္ဘူးဆိုတာ..ေနာက္လေပါင္းမ်ားစြာၾကာရင္ေတာင္.. ဟိုတစ္ခါတုန္းကလဲဆီ
ေပါက္ခဲ့တာ..ဂရုစိုက္မွေပါ့..ဆိုတဲ့စကားေတြ...ကၽြန္မခ်စ္သူအေၾကာင္းေၿပာၿပရရင္
ကုန္မွာမဟုတ္ပါဘူး။
သူငယ္ခ်င္းေတြကေၿပာတယ္၊ ေယာက်ာ္းေလးေတြခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားေနာက္မွာ
ဘာေတြရွိလဲဆိုတာစဥ္းစားပါတဲ့.. ဟုတ္ေကာင္းဟုတ္ေပလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ကၽြန္မရဲ႔ခ်စ္သူကိုေတာ့အဲဒီစာရင္းထဲမွာမထည့္ႏိုင္ပါဘူး.
ကၽြန္မခ်စ္သူကၽြန္မလက္ကိုလက္စြပ္ေပးတုန္းကလက္တစ္ခါကိုင္ဘူးတာကလြဲလို႔ ကၽြန္မတို႔ခ်စ္သက္တမ္းမ်ားစြာၾကာၿမင့္သည့္တိုင္ေနာက္ပိုင္းအေနေ၀းသြားသည့္တိုင္
ကၽြန္မမွလြဲလို႔မည္သည့္မိန္းကေလးကိုမွ်စိတ္မကစားခဲ့တာ၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္အသိဆံုးပါ။ ဒီေလာက္အလိုက္သိတတ္ၿပီးကၽြန္မေပၚကိုအႏြံတာခံ၊ဘာတစ္ခုကိုမွမေတာင့္တ အၿမဲခ်စ္ေနဂရုစိုက္ေနတဲ့သူကို... ကၽြန္မသိရက္နဲ႔...
ဆံုးၿဖတ္ခ်က္တစ္ခုကိုမိုက္မိုက္မဲမဲခ်ၿပီးသူနဲ႔ေ၀းရာကိုထြက္ေၿပးဖို႔စဥ္းစားမိတဲ့အခါ.......
ေယာက်ာ္းေတြအမ်ားစုသည္ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္ၾကသည္။
သေဘာထားေသးသိမ္ၾကသည္။
ထင္ၿမင္ရိုးမွားစြပ္စြဲၾကသည္။
မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မကရည္းစားထားသည္။ (ရေသာသူယူမည္)
အၿပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ (သမီးရည္းစားမ်ားမွသာေၿပာခြင့္ရွိေသာ) စကားမ်ားႏွင့္အေပ်ာ္ရွာ
တတ္ၾကသည္။
ကိုယ္ကသာမၿပည့္စံုလွ်င္ေနမည္ ကိုယ္ႏွင့္လက္ထပ္ေသာမိန္းမသည္အဖက္ဖက္ၿပည့္စံုရမည္။
အခ်ိဳ႕သူမ်ားသည္မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္အတူအားကိုးရွာၾကသည္။ (မိန္းကေလးကိုအားကိုး
တာ)
အားလံုးမဟုတ္ေသာ္လည္းေယဘုယ်အားၿဖင့္လား၊ ကၽြန္မကဘဲကံဆိုးလို႔သူတို႔ေတြကိုမ်ား
ေတြ႔သလားမဆိုတတ္ပါ။
ကၽြန္မခ်စ္သူႏွင့္ ဆီနဲ႔ေရအလားကြာၿခားေသာေယာက်ာ္းမ်ားကိုကၽြန္မေၾကာက္သည္။
သူတို႔ႏွင့္ေ၀းေ၀းေနပါသည္။
ကၽြန္မေလးစားေလာက္တဲ့ခ်စ္သူအေပၚကို ၿဖဴၿဖဴစင္စင္ၿမတ္ၿမတ္ႏိုးႏိုးသစၥာရွိေနေသာေယာ
က်ာ္းမ်ိဳးကိုလဲေတြ႔ခဲ့ရသလို.. ေလာကၾကီးမွာသက္ရွိထင္ရွားမရွိေတာ့တဲ့ခ်စ္သူအေပၚကို
ႏွစ္ေပါင္းၾကာသည္အထိၿမတ္ႏိုးစြဲလန္းေနေသာေယာက်ာ္းမ်ားကိုလဲထူးဆန္းအံ့ၾသစြာေတြ႔
ခဲ့ရပါတယ္။ အရင္ကေလာကၾကီးမွသူမ်ားကိုမ်က္စိတ္မွိတ္ေနေသာကၽြန္မအတြက္အရာရာ
အဆန္းတစ္ၾကယ္ၿဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။
ကၽြန္မေသဆံုးသည္အထိ ခ်စ္ခင္စြဲလမ္းေနမည့္သူမွာကၽြန္မခ်စ္သူသာၿဖစ္ပါသည္။

Comments

  1. ေရးလဲေရးျခင္။ဘယ္လိုေရးရမလဲမသိ။birtdhay ေရာက္ဖို့လဲနာရီပိုင္းလိုေတာ့္တာ။သူcomment ေရခိုင္းတဲ့ေနရာမွာလဲေရးလို ့ကမဆိုင္။
    birthday cake မေပးရတာေတာ့ ၂ နွစ္ရွိသြားပီ။
    ဒီနွစ္ေပးခ်င္တာနဲ ့ဓါတ္ပံု cake ဘဲ ေပးလိုက္ပါတယ္။
    up load method ကိုလဲမသင္ေပးေတာ့္-HAPPY BIRTHDAY CAKE TOENAYAH ကို e mail နဲဘဲပို့ လိုက္ပါတယ္-WISH YOU SUCCESS & GOOD HEALTH IN YOUR LIFE...

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးပါ။

    ReplyDelete
  3. ကူကူးေရ ဖတ္ရတာစိတ္မေကာင္းဘူး ဥဥ လည္းအလုပ္မ်ားေန
    ကူကူးနဲ႕ မေတြ႕တာလည္းၾကာ(ဂ်ီေတာ႕မွာ) ကူကူးစိတ္ညစ္ေနလား
    စိတ္မေကာင္းပါဘူး ကူကူးရယ္
    ခင္တဲ႕
    ဥဥ

    ReplyDelete

Post a Comment

ကူးကူးေရ...

Popular posts from this blog

Food Review: ပုရစ္ေၾကာ္

ပုရစ်ကြော်ကြိုက်တဲ့မောင်လေးကိုကို မမ ညီမများအတ ွက်ပါ။ မနှစ်က ရွှေနှင်းဆီညီမလေးဆီက တစ်ခါမှာဖူးတယ်။ ပို့ရတာဝေးတဲ့အတ ွက် ကိုယ့်ဆီရောက်လာတော့ မှိုတေ ွတက်ပြီးစားမရတော့ ၂ သိန်းခ ွဲရှုံးတာဘဲ။ ဒီနှစ်ပရစ်ပေါ်ချိန်ရောက်တော့ သေချာထုပ်ပိုးပြီးပြန်ပို့မယ် ပြောလို့ ယူအကစ် က နေတဆင့် က နေဒါကို လှမ်းပို့တာ နောက်ထပ် ဒေါ်လာ ၅၀ ထပ်ပေးပြီး ချောချောမောမောရောက်လာတယ်။ တန်သလားလို့ မေးရင် မတန်ပါဘူး၊ အရသာရှိလားမေးရင် ရှိပါတယ်။ အစားမက်တဲ့ ကျွန်မအတ ွက်တော့ အလ ွမ်းပြေပုရစ်ကြော်လေးပါ။ အထုပ် ၅ ထုပ်ကို ၃ သိန်းနီးပါးပေးထားရလို့ မျက်စိမှတ်စားပေမယ့်  အ ကောင်တော်တော်များများကို  အ တောင်ပံမဖြုတ်ဘဲကြော်ထားတာ၊  အ တောင်တေ ွမှာ သဲတေ ွရွှံ့တေ ွကပ်နေတာတေ ွ့ရတယ်။ နောင်ဆိုရင်တော့ ပိုပြီး သန့်ရှင်းအောင်လုပ်ပေးမယ်လို့ မျော်လင့်တာပါဘဲ။ ပို့ပေးတဲ့ညီမလေးက တော့ ကြိုးစားပမ်းစားနဲ့ စေတနာထားလုပ်ပေးတာကိုတော့ ကျေနပ်မိတယ်။  ပုရစ်ကြော်အချိ ုထုပ်ကို  သဲမပါအောင်တစ်ကောင်ချင်းထိုင်ရေ ွး ရုံးကိုယူသွားပြီး လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်တေ ွကိုကျွေးတော့ အားလုံးသ ဘောကျ ကြတယ်။ ကြောက်လဲကြောက်တယ် စမ်းလဲစားကြည့်ကြတယ်။ ဒီမှာလဲ ပုရစ်ပေါင်ဒါမှုန့် ကို အားဖြည့်မှုန့်အစားထည

ပိန္းစြယ္ခ်ဥ္စပ္ ႏွင့္ ပိန္းစြယ္ဟင္းခါး

အခုရက္ပိုင္း ေစ်းေန႔မွာ ေစ်းသြားရင္ရွည္ေမ်ာေမ်ာအရိုးေလးေတြေရာင္းတာေတြ႔တယ္။ စိတ္၀င္စားလို႔ သြားေမးေတာ့ သူတို႔စကားနဲ႔သူတို႔ေျဖေတာ့ ကၽြန္မလဲနားမလည္ဘူး။ ဒီကလူေတြ အဂၤလိပ္ကို ေန႔စဥ္သံုးစကားလို ကၽြမ္းက်င္ေပမယ့္ ေစ်းေန႔မွာ အိမ္စိုက္ခင္းက လာေရာင္းတဲ့ေစ်းသည္ေတြကေတာ့ ေတာင္ေပၚကဆင္းလာ တာမို႔ အဂၤလိုဂဏန္းေလာက္သာေျပာတတ္တယ္။ ႏွစ္ခါေျမာက္သြားသြားေမးျပီးေတာ့ မေန႔ညေနက ေစ်းကအျပန္မွာ ထိုင္းကအမၾကီးနဲ႔ ေစ်းတန္းဖက္ေလွ်ာက္ အလာ၊ သူက အဲဒီအရိုးေတြ၀ယ္တယ္.. ဒါနဲ႔အေတာ္ဘဲ စားလို႔ရတာေသခ်ာတယ္ဆိုျပီးကၽြန္မလဲ၀ယ္လာ တယ္။  အဲဒါ ပိန္းစြယ္ေပါ့ေလ...ပိတ္စြယ္လို႔မ်ားေခၚသလားမသိဘူး..ၾကားဖူးတာ.. း))) တစ္သက္မွာ တစ္ခါမွမစားဖူးလို႔ ေမ်ာက္အံုးသီးရသလို ေပ်ာ္ေနတာ အရမ္း... အာရွသူျဖစ္ရတာ တယ္ကံေကာင္းတာလား.. အစံုစားလို႔ရတယ္.. း)) သူကေျပာတယ္ အုန္းႏို႔နဲ႔ခ်က္စားရင္ေကာင္းတယ္တဲ့... ကၽြန္မ အဲဒီညေနက ဟင္းခါးလုပ္ေသာက္တယ္.. ေကာင္းမွေကာင္းး......   ဒီေန႔ေတာ့ ခ်ဥ္ေပါင္မရွိလို႔ မာမီတစ္ကူးတစ္က အေျခာက္လွမ္းေပးထားတဲ့ ကင္ပြန္း ခ်ဥ္ေျခာက္နဲ႔ခ်က္တယ္... ဒါလဲရွယ္ေကာင္းတာဘဲ... ဒီေန႔ခ်က္တဲ့ပိန္းစြယ္အခ်ဥ္ခ်က္ကိုေတာ့ အခ်ဥ္အတြက္ ကင္ပြန္းခ်ဥ္ရြက္သံုးပါမယ္။ ခ်ဥ္ေ

ပုဇွန်ချဉ် (Pickled Shrimps)

ကျွန်မအန်တီလေးတစ်ယောက်ကမြောင်းမြတစ်ဖက်ကမ်း ကွယ်လွမ် မှာနေပါတယ်။နွေကျောင်းပိတ်ရက်တွေ မှာရန်ကုန်ပုသိမ်သင်္ဘောကြီးစီးပီးမြောင်းမြကိုသွားလည်တိုင်းသင်္ဘောဆိုက်ဆိမ်းကမ်းနားရောက်တစ်ဖက် ကမ်းလှမ်းကြည့်လိုက်ရင်အန်တီ့အိမ်ကိုတန်းမြင်ရပါတယ်။ဖုန်းဆက်အကြောင်းကြားထားတော့သူတို့ကလဲ လက်လှမ်းပီး လက်ပြ၊ ကျွန်မတို့မောင်နှမတွေကလဲသင်္ဘောပေါ်ကနေခုန်ဆွခုန်ဆွလက်ပြပီးအရမ်းကို ပျော်ခဲ့ ရပါတယ်။ အထုပ်ပိုးတွေသယ်ပီး ကွယ်လယ်ဘက်ကို ကူးမယ့် ကူးတို့ပေါ် တက်၊ ဗေဒါအဆုပ်လိုက် ကျုပင် မြစ်ပြုတ်ပီး ပေါလောပေါ်နေတာတွေကြားထဲက ကူးတို့လက်တံနှစ်ချောင်း လက်နဲ့လှည့်လှော်ရတဲ့ လှေလေးပေါ်ကနေ တစ်ဖက်ကမ်းကိုကူးကြ ပါတယ်။ အန်တီ့အိမ်ရောက်တာနဲ့ ပူနွေးနွေး ပေါ်ဆန်းမွှေးရယ် ပုဇွန်ချဉ်သုတ်လေးရယ် စားရတဲ့အရသာ ကိုတော့တစ်သက်မမေ့နိုင်ပါဘူး။ ကျွန်မပြောခဲ့ဖူးသလိုနှစ်သက်လှတဲ့အစားသောက်တိုင်းဟာအမှတ်ရစရာအဖြစ်ပျက်တွေကနေအခြေခံလာပါတယ်။ နှစ်ပေါင်းများစွာ ပုဇွန်ချဉ် စားတိုင်း အန်တီလေးကို မြင်ယောင်မိသလို သတိရလွမ်းဆွတ်မိတယ်။ တစ်ဆက်တည်းမှာဘဲ အန်တီလေးလို အဖြစ်မျိုး ဘယ်အိမ်ထောင်သည်အမျိုးသမီးမဆို မကြုံရပါစေ နဲ့လို့လည်းဆိုတောင်းမိပါတယ်။ ကျွန်မကနေဒါရောက်ပီးနောက်ပိုင်းမှ