Pages

Wednesday, February 3, 2010

လိမ္တတ္ၾကပါတယ္

လူတိုင္း လိမ္ ျခင္းနဲ႔မကင္းႏိုင္ပါဘူး။ လိမ္ တယ္ဆိုတိုင္း မေကာင္းဘူး လိမ္ညာတတ္တဲ့သူလို႔ သတ္မွတ္လို႔ မရပါဘူး။ ငယ္ငယ္က မိဘေတြ ကၽြန္မကိုလိမ္တယ္၊ ျပန္လာေခၚမယ္.. မလိုက္နဲ႔ ခဏဘဲသြားမွာ...အဲဒါမစား ရဘူး အရမ္းေခ်ာင္းဆိုးပီး ေဆးထိုးရမယ္၊ လာ မုန္႔သြား၀ယ္စားမယ္ဆိုပီး ေဆးရံုေခၚေခၚသြားတာ စသည္ျဖင့္ ေပါ့။ ဒါကို မိဘေတြ လိမ္တတ္တဲ့သူလို႔ သတ္မွတ္ လို႔ ရမလား။ 
ေက်ာင္းတက္ေတာ့ အတန္းေဖာ္ေကာင္ေလးေတြဆရာမကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးလိမ္ ပီး ေက်ာင္းေျပး ၾကတယ္၊ ေကာင္မေလးေတြက ေတာ့ ေက်ာင္းပံုမွန္တတ္ေပမယ့္ အိမ္စာမပီးရင္ အဖြားေနမေကာင္းလို႔၊ အိမ္မွာမီးပ်က္လို႔ စသည္ျဖင့္ လိမ္ေျပာ ၾကတယ္... အဲဒါမေကာင္းတာမွန္ေပမယ့္ တစ္ဖက္သားကိုထိခိုက္ေစလိုတဲ့ ဆႏၵမပါဘူး။ စာမလုပ္ေတာ့စာမရဘူးေပါ့... း)
ကၽြန္မလဲ လိမ္ တယ္။ ကိုယ့္အႏၱရာယ္ကာကြယ္ဖို႔၊ မိန္းမသားခ်င္း ညွာ တာလို႔၊ ခ်စ္သူကို သူမ်ားေတြ အျမင္မွား ကုန္မွာစိုးလို႔  မိဘစိတ္ မေကာင္းျဖစ္မွာ စိုးလို႔၊ မိသားစု အေ၀းကေန စိုးရိမ္ပူပန္ေနမွာစိုးလို႔ကၽြန္မ လိမ္ ပါတယ္... ဒါကိုအျပစ္ရွိတယ္ေျပာလဲ ကၽြန္မေက်ေက်နပ္နပ္ ခံပါတယ္။
ကၽြန္မ လိမ္ ေျပာ လိုက္လို႔ ဘယ္သူ႔ဖက္မွမထိခိုက္ရင္ ကၽြန္မေက်နပ္တယ္...
လိမ္ တယ္ဆိုတဲ့အလုပ္ကို ဘယ္သူကမ်ားလုပ္ခ်င္မွာလဲ... ဘယ္သူေတြမ်ားႏွစ္သက္ၾကမွာလဲ..ဒါေပမယ့္ တစ္ကယ္ပါ... တစ္သက္လံုးလိမ္မေျပာဖူးတဲ့သူရွိရင္ လက္ညိႈးေထာင္ခိုင္းၾကည့္ပါ...
အဲဒီသူကိုယ္တိုင္က လက္ညႈိးေထာင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ လိမ္ တာဘဲ။ 
လူတိုင္းမကင္းႏိုင္တဲ့ လိမ္ေျပာ တယ္ဆိုတဲ့စကားက တစ္ဖက္ကေနၾကည့္မယ္ဆိုအရမ္းအျပစ္ကင္းပါတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုမွမထိခိုက္ေစဘဲ... တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ထိခိုက္မွာစိုးလို႔ စိတ္အနာတရျဖစ္မွာစိုးလို႔ လိမ္ေျပာ ေနရတာေတြလဲ အမ်ားၾကီးၾကံဳဖူးၾကမွာပါ။
ေနာက္တစ္ဖက္က ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းကိုရြံရွာမုန္းဖို႕ေကာင္းပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုရင္ တစ္ဖက္သားဆီက တစ္စံုတစ္ရာရလိုမႈနဲ႕ လိမ္တာ၊ သူတစ္ဖက္သားဆီက အျမတ္ထုတ္ ေငြညွစ္ခ်င္လို႔ လိမ္တာ၊ စီးပြားေရးသမားအခ်င္းခ်င္းလိမ္လည္အကြက္ဆင္တာ၊ အခ်စ္ ဆုိတာၾကီး ပါးစပ္က တစ္ဖြားဖြားနဲ႔ ဗန္းျပပီး လိမ္ယူတာေတြေတာ့မေကာင္းပါဘူး။  အဲဒီေတြထဲကအထူးသျဖင့္ မိန္းကေလးေတြရဲ႕အားနည္းခ်က္ ျဖစ္တဲ့ ဂရုစိုက္ မႈ၊ ၾကင္နာမႈ၊ အေလးေပးမႈေတြကို အေယာင္ျပပီး လိမ္လည္ေနတဲ့သူေတြ အမ်ားၾကီးပါ။ ခႏၱာကိုယ္မွာ စိတ္ႏွလံုး သားက အရမ္းႏူးညံ့တဲ့ေနရာပါ.. စိတ္ဒဏ္ရာရေအာင္ လိမ္လည္ျပဳစားခံရတဲ့ သူေတြ ကိုယ္ခႏၱာေရာ၊ လူမႈ ေရးေရာ၊ အလုပ္မွာေရာ...အကုန္က်ဆံုးေတာ့တာဘဲ။

ကၽြန္မမွာသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိတယ္၊ ဒိုက္ဦးသား.... ကၽြန္မလဲ ႏိုင္ငံျခားေရာက္ကာစ၊ သူနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ေတြျဖစ္ပီး သူက တစ္ဖြဖြ နင္တို႔မိန္းမေတြ ဘာျဖစ္တယ္ညာျဖစ္တယ္..မရွိလဲမေကာင္းရွိလဲမေကာင္း၊ မိန္းမ ေတြမေကာင္းေၾကာင္းအျမဲကုိေျပာတယ္။။ အားတဲ့ေန႔ေတြဆို အြန္လိုင္းမွာသူနဲ႔ ဂိမ္းေဆာ့ၾကတယ္... သူတစ္ခါခါ အလုပ္ကျပန္လာရင္ ကၽြန္မေခၚတိုင္း autopickup လုပ္ထားေတာ့ သူအိပ္ေနတာလဲ ေတြ႔တယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ ဟိတ္ၾကီးဟန္ၾကီးနဲ႔စာအုပ္အထူၾကီးထိုင္ဖတ္ေနတာလဲေတြ႔တယ္... ေခါက္ဆြဲထုတ္စားေနတာ လဲေတြ႔တယ္။ သူနဲ႔ကၽြန္မ တစ္ခါခါ စကားေတြေျပာေလာကၾကီးအေၾကာင္းဟုတ္တိပတ္တိေဆြးေႏြးတယ္... အရမ္းကို ျဖဴစင္ တဲ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပါ... တစ္ရက္ေပါ့..တစ္ရက္ ကၽြန္မအမွတ္တမဲ့ သူ႕ကိုလွမ္းေခၚ မိ ေတာ့ သူ႕ အိမ္ေပ်ာ္ေနတယ္၊ သိပ္မၾကာဘူး ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အခန္းထဲ၀င္လာတယ္ ပီးေတာ့သူ႔ေဘးနားမွာ၀င္အိပ္တယ္.. ဒါနဲ႕ ကၽြန္မ ေဟ့..ေဟ့ေကာင္ ထထ..နင့္နားမွာဘယ္သူလဲ မသိဘူး..စိုးရမ္တစ္ၾကီးနဲ႔.. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူနဲ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ဘဲေနတဲ့အိမ္ မိန္းကေလးဘယ္ကေရာက္လာမွန္းမသိဘူး.. ေနာက္ေန႔သူကေျပာတယ္.. ညီမ၀မ္းကြဲတဲ့....
သူဘာေၾကာင့္ကၽြန္မကိုလိမ္သလဲဆိုတာကၽြန္မမသိဘူး... ဒါေပမယ့္ကၽြန္မ သူ႔ကုိခြင့္လႊတ္တယ္.. သူနဲ႔ ကၽြန္မ ျဖဴစင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ... သူလဲကၽြန္မကိုၾကိဳက္တယ္မေျပာဘူး၊ ခ်စ္တယ္လဲအရိပ္ေရာင္မျပဘူး..အဲဒီ အတြက္ သူ႔ဘာသူ ညီမ၀မ္းကြဲဆိုသူက သူ႔အိပ္ရာေပၚတက္အိပ္တယ္ေျပာလဲ ကၽြန္မသိသိၾကီးနဲ႔ ေအးပါဟ..ငါက လန္႔သြားလို႔ လို႔ေျပာလိုက္တယ္.. အမွန္ေတာ့ သူ႔ရည္းစားမက မိန္းမ မက်ပါ။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကိုခ်စ္လွပါခ်ည္ရဲ႕..ၾကိဳက္ပါရဲ႕..လက္ထပ္ခ်င္ပါရဲ႕ ဆိုသူေတြ သူတို႔မွာ ရည္းစားေတြ မ်ားေန ရင္းတန္းလန္း ဘာေၾကာင့္မ်ား ကၽြန္မအခ်စ္ကိုထပ္လိမ္ပီးယူခ်င္ေသးၾကတာလဲဆိုတာေတာ့ ကၽြန္မ စဥ္းစား လို႔မရဘူး။ ကၽြန္မ မထင္မွတ္ဘဲ သူတို႕အလိမ္ေတြ ကို ဖမ္းမိ တာ မနည္းေတာ့ဘူး... ကိုယ့္ကိုဘာေၾကာင့္လိမ္ ေနလဲ စဥ္းစားလို႔မရဘူး... အကယ္လို႔ ကၽြန္မမဟုတ္ရင္ေရာ မိန္းကေလးဘယ္ႏွေယာက္မ်ား အဲလို အလိမ္ ခံခဲ့ ရပီးပီလဲ.. သူတိုအလိမ္ေတြမေပၚခင္ ကုိယ့္ရင္ထဲကအခ်စ္ေတြ ေပးခဲ့ပီးသြားပီလား၊ အလိမ္ေတာ္သူမ်ား တစ္သက္ လံုး မရေအာင္ ဖံုးကြယ္သြားႏိုင္မလား။ ေနာက္ဆံုးကိုယ့္အခ်စ္ေတြ သူ႔ ေပးပီးမွ ေနာက္ဆုတ္ မရ တဲ့အေျခေနမွာ အလိမ္ညာခံရသူတို႔ဘ၀ေတြဘယ္ေလာက္မ်ားပ်က္သြားခဲ့ပီးပီလဲ...
ဒါေၾကာင့္ လိမ္တယ္ဆိုတဲ့ အရာမကင္းႏိုင္တဲ့ ေလာကၾကီးမွာ အထူးသျဖင့္ တစ္ဖက္သားစိတ္ႏွလံုးသားနဲ႔ အခ်စ္ကိုလိမ္လည္မယူမိၾကပါေစနဲ႔လို႔။ 

3 Comments:

Anonymous said...

great post ku kuu

I had found that kind of liars in sg, most are men.

Anonymous said...

ထပ္တူထပ္မွ်ခံစားရပါသည္။
အခ်စ္ကိုအလြန္ေၾကာက္ေနပါျပီ။

Tayzar said...

This is my first time watching ur blog.Its very good and I get a lot of knowledge.
and than လိမ္တတ္ၾကပါသည္ ဆိုတဲ့ blog ေလးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ရႈပ္ေနတဲ problem တစ္ခု answer ရသြားပါျပီ။
အရမ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
One of ur fun....

Post a Comment

ကူးကူးေရ...

 
Powered by Blogger