Pages

Tuesday, February 19, 2008

အသိေခါက္ခက္အ၀င္နက္

ဒီေန႕... ႏွင္းဆီ နီရဲရဲ (၅) ပြင့္နဲ႕ ၀က္၀ံကေလးတစ္ေကာင္ရတယ္။ (၅) ပြင့္ကေတာ့ဘာအဓိပါယ္လဲေတာ့မသိဘူး...
ထားပါေလ... ခ်စ္သူမ်ားေန႕ကၿပီးခဲ့ၿပီဘဲ...
အခ်စ္ဆုိတာ ဆန္းၾကယ္လို႕ ခ်စ္သူမ်ားေန႕ဆိုၿပီးတစ္ခန္းတစ္နားက်င္းပၾကတယ္ထင္ပါတယ္။ဆန္းၾကယ္တဲ့အၿဖစ္ပ်က္ေတြအမ်ားၾကီးထဲက
၂၀၀၄ တုန္းက အၿဖစ္ပ်က္ေလးတစ္ခုကိုေရးၿပခ်င္လို႕ပါ။ ကၽြန္မက အဲဒီတုန္းက Secretary ဆိုပါေတာ့... အၾကီး(၃) ေယာက္က အားလံုးေယာက်္ားေတြဘဲမို႕လို႕ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူေတြအားလံုးနဲ႕ပတ္သတ္တဲ့ Personal ကိစၥ ေတြ ကို ကၽြန္မကတာ၀န္ယူၿပီေၿဖရွင္းရတယ္။
ရံုးကို စာနဲ႕တစ္မ်ိဳး၊ လူကိုယ္တိုင္လာၿပီးတစ္ဖံု.. ကၽြန္မတို႕ရံုးက ေတာရြာေလးတစ္ရြာရဲ႕ အခမဲ့စာသင္ေက်ာင္းမ်ာ စာသင္ဖို႕လႊတ္ထားတဲ့ ဆရာမေလး(အပ်ိဳ)က ကိုယ္၀န္ရွိေနတယ္ ဆုိတဲ့သတင္းကို ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာၾကားလာတဲ့အခါ အဲဒီဆရာမေလးနဲ႕တစ္အိမ္ထဲအတူထားတဲ့ သူနာၿပဳဆရာမေလး ကိုေခၚေမး ေတာ့သူလည္းေသခ်ာမသိ၊ သူစမ္းတာ လဲအစမ္းမခံဘူးတဲ့။ ဒီကိစၥေတာ့ရွင္းမွရေတာ့မယ္ဆိုၿပီး တစ္ရက္ ကၽြန္မ ရံုးက ကားဆရာရယ္၊ ကၽြန္မရယ္၊ ရံုးက ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရယ္အေဖာ္ေခၚၿပီး.. ရန္ကုန္ၿမစ္တစ္ဖက္ကို ဇက္နဲ႕ကူး၊ ဟိုလက္ေရာက္ေတာ့ ကားၿပန္စီး၊ ၿပီးေတာ့ စက္ေလွစီး၊ ၿပီေတာ့ ကုန္းေၾကာင္းေလွ်ာက္၊ ၿပီး လက္နဲ႕ ေလွာ္တဲ့ေလွကိုစီးၿပီး အဲဒီဆရာမေလးေနတဲ့ေနရာကိုေရာက္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မစီမွာ စုေဆာင္းထားတဲ့အခ်က္အလက္ေတြရွိတယ္။ ေရာက္ေတာ့ေတာ္ေတာ့ကိုပင္ပန္းေနၿပီ၊ ဒါေပမယ့္လုပ္စရာရွိတာၿပီးေအာင္လုပ္မွ ဒီေန႕ရန္ကုန္ၿပန္ေရာက္ရမယ္ဆိုေတာ့.. ရြာသားတစ္ေယာက္ကို အဲဒီေကာင္ေလး ေမာင္စံ ကိုသြားေခၚခိုင္း။
ေက်ာင္းဆရာမ ( အသက္ ၂၉ ႏွစ္ေက်ာ္၊ ဘြဲ႕ရ၊ ပညာတတ္၊ အေမမရွိေတာ့)
ေမာင္စံ (ဆရာမေလးကိုတစ္ဖက္သတ္အတင္းၾကိဳက္ေနသူ။ အသက္ ၂၂ ႏွစ္ခန္႕၊ အလုပ္အကိုင္ကေတာ့ ငါးေပၚခ်ိန္ငါးဖမ္း၊ ေလွေလွာ္အဌါးလိုက္၊ အံုးပင္တက္၊ အေဖႏွင့္ မိေထြး ႏွင့္ ကေလး (၆) ေယာက္ခန္႕ ေနေသာ အိမ္က်ဥ္းေလးတြင္ ကပ္ေနထိုင္သူ)
ကိုသိန္း (ဆရာမေလး၏ခ်စ္သူ၊ ရည္းစားသက္တမ္း (၃) ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာ၊ ခ်စ္ေသာ္လည္း အေမကသေဘာမတူေသေၾကာင့္လက္မထပ္ရဲ)
ေမာင္စံက ကၽြန္မေစာင့္ေနတဲ့ဧည့္ခန္းကို ဓါးရွည္တစ္ေခ်ာင္းနဲ႕တက္လာပါတယ္။ ကၽြန္မလဲရုတ္တရက္လန္႕သြားၿပီးေတာ့ ဘာလုပ္မလုိ႕လဲလို႕ေမးေတာ့.. ငိုၿပီးေတာ့ ငါဒီေလာက္ခ်စ္ ၿမတ္ႏိုးရတဲ့ ဆရာမကို ဘယ္သူက ဗိုက္ၾကီးတယ္ေၿပာတာလဲ.. ဘယ္သူကလုပ္တာလဲ..လုပ္တဲ့ေကာင္သတ္မယ္..ဆိုၿပီးတတြတ္တြတ္ေအာ္ေၿပာေနတယ္... ဆိုေတာ့ ကၽြန္မ အေဖရွာတဲ့ကိစၥမွာ ေမာင္စံမၿဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာရိပ္မိလိုက္တယ္။ ဆရာမေလးက ကၽြန္မထက္အသက္မ်ားၾကီးၾကီးပါတယ္။ သူ႕ကိုေမးေတာ့..ဗိုက္ထဲမွာ ေလလံုးလိုဘဲ... မာၿပီးနာေနတယ္.. လို႕ဘဲေၿပာတယ္... ဘယ္သူနဲ႕ၿဖစ္တာလဲ..သူ႕ရည္းစားအေၾကာင္းကိုေမးေတာ့ သူက အဲဒီေကာင္အေၾကာင္းမေၿပာနဲ႕ အဆက္သြယ္မရွိတာၾကာၿပီတဲ့..ဆိုေတာ့ ကၽြန္မက.. ဆရာမ.. ဒီတိုင္းအိမ္ထဲမွာ ဆက္ပုန္းေနလို႕ေတာ့ထူးမွာမဟုတ္ဘူး..အၿဖစ္မွန္ကိုေၿပာၿပပါ..ေမာင္စံနဲ႕မ်ားၿဖစ္တာလား..သူဆရာမကို အတင္း..... ဆိုေတာ့..သူက..အို..ေမာင္စံကိုသြားေမး..ငါ့ကိုလာမေမးနဲ႕...တဲ့..
ကၽြန္မေမာင္စံဆီၿပန္သြား..ေမာင္စံဆရာမကို....အလိုမတူဘဲတစ္ခုခုမ်ား... ဘာ..ဒီမွာ ဆရာမ (ကၽြန္မကိုေခၚတာပါ) ကၽြန္ေတာ္က ဆင္းရဲသား..ပိုက္ဆံလဲမရွိဘူး..ပညာဆိုလဲ စာေတာင္မေရးတတ္ဘူး..ၿမိဳ႕ၾကီးကေနလာတဲ့ဆရာမေလးကို ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္တယ္ ခ်စ္တယ္ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သူဒုကၡေရာက္ေအာင္ ယုတ္မာတဲ့နည္းနဲ႕မၾကံစည္ဘူး... ဘာလဲ သူအခုဗိုက္ၾကီးေနၿပီလားး.ကၽြန္ေတာ္သိတယ္အဲဒါ ဟိုေကာင္ဘဲ (ဆရာမေလး၏ရည္းစား) ဒါေပမယ့္ သူမယူခ်င္ေန၊ ကၽြန္ေတာ္ယူမယ္... ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေရွာက္မယ္..တတ္ႏိုင္သေလာက္ရွာေကၽြးမယ္၊ တဲ့..
ဒါနဲ႕ ကၽြန္မက နင္တကယ္ယူမွာေသခ်ာလား..နင့္ကေလးမဟုတ္လဲနင္ယူမွာလား.. ကေလးကို ေစာင့္ေရွာက္မွာလား ဆိုေတာ့.. သူက ယူမယ္..ဒီတစ္ေယာက္ကၽြန္ေတာ့ကေလးမဟုတ္လဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ဆိုရင္ကၽြန္ေတာ့ကေလးဘဲတဲ့................. ေကာင္းေရာ
ဒါနဲ႕ ႕ကၽြန္မ ဆရာမေလးဆီၿပန္သြား.. ေမာင္စံကေတာ့ နင့္ကိုယူမယ္ေၿပာေနတယ္.. ဘာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ယူမယ္တဲ့..
အဲဒီေတာ့ သူက မယူႏိုင္ဘူး... သူငါ့ကို အဲလို အႏိုင္က်င့္လို႕မရဘူး... ငါကေလးရွိလဲသူ႕ကိုမယူဘူးတဲ့..
ေတာ္ေတာ္ကိုေခါင္းစားသြားတယ္။ ေမာင္စံကေၿပာေတာ့ သူမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ သူယူမယ္..
ဆရာမေလးေၿပာတဲ့သေဘာက ေတာ့ ေမာင္စံကသူ႕ကိုမရမွန္းသိလို႕ အတင္းၾကံၿပီး ရေအာင္ယူတဲ့သေဘာ..
ဘာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ ဗိုက္ထဲကကိစၥကိုေတာ့ရွင္းေအာင္လုပ္ရမယ္၊ ကၽြန္မသူ႕ကို ဒလေဆးခန္းတစ္ခုကိုရေအာင္အတင္းေခၚလာတယ္။။ ဆရာ၀န္မကစမ္းၾကည့္ၿပီး..ငါခန္႕မွန္းတာမမွားပါဘူးေအ..ကိုယ္၀န္ပါတဲ့.. ေနာက္ေတာ့ ရန္ကုန္ထိေခၚလာၿပီး Ultrasound ရိုက္ၾကည့္ေတာ့ ကုိယ္၀န္က (၃)လေတာင္ရွိေနၿပီတဲ့..မိန္းကေလးခ်ည္းဘဲသြားေတာ့ မ်က္ႏွာငယ္ လိုက္တာေၿပာမေနနဲ႕...
ဆရာ၀န္ေတြက confirmလုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ပ်က္သြားတဲ့မ်က္ႏွာေတြကို သူတို႕လဲသတိထားမိမယ္ထင္ပါရဲ႕။ ဒါနဲ႕ ဘဲ သူတို႕ကိုၿပန္ခိုင္းလိုက္ၿပီး ကၽြန္မလဲ အိမ္ၿပန္လာခဲ့တယ္။.. တစ္လမ္းလံုးသူတို႕အေၾကာင္းကေခါင္းထဲကထုတ္လို႕မရဘူး... ေနာက္ေန႕မွာ ေတာ့ ကၽြန္မ အထက္လူၾကီးေတြကို တင္ၿပၿပီး...ဆရာမေလးကိုေဖ်ာင္းဖ် ေမာင္စံနဲ႕ လက္ထပ္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကိစၥေပၚၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ရံုးစည္းကမ္းအတိုင္း ကိုယ္က်င့္တရားေဖာက္ဖ်က္တဲ့အတြက္ (၆) လ အလုပ္ထုတ္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းသူဆက္လုပ္ခ်င္ေသးေတာ့ အလုပ္ဆက္ခန္႔ထားပါတယ္။ အခုေတာ့ သူတို႕အိမ္ေထာင္အဆင္ေၿပေနပါၿပီ။
တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္မတို႕ ရံုးက ဆရာ၊ဆရာမေလးေတြ..ဘြဲ႕ရ၊ ပညာတတ္ေလးေတြကို နယ္တို႕၊ ရြာတို႕ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးတဲ့ေနရာေတြမွာ သူမ်ားအက်ိဳးေဆာင္ဖို႕ စာသင္ေက်ာင္းေတြ၊ ေဆးခန္းေလးေတြဖြင့္ဖို႕ လႊတ္တယ္။ ေယာက်္ားေလးေတြကေတာ့ ကိစၥမရွိဘူး.. မိန္းကေလးေတြဆို ႏွစ္ေယာက္၊ ႏွစ္ေယာက္တြဲလႊတ္တယ္..ဒါေပမယ့္ အပ်ိဳ မိန္းကေလးေတြ နယ္ေ၀းမွာ အလုပ္လုပ္ေနရတဲ့အခါ စံုစမ္းေႏွာက္ယွက္တာေတြ၀င္လာတတ္တယ္...အရမ္း အႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။ ဒါကၽြန္မ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့တဲ့အၿဖစ္ပ်က္ေတြထဲကတစ္ခုပါ...
တစ္ကယ္ေတာ့ဆရာမေလးက သူ႕ခ်စ္သူနဲ႕ ၿဖစ္သြားတဲ့ကိစၥပါ။ သူ႕ခ်စ္သူရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကိုကာကြယ္ခ်င္တာနဲ႕ သူက ေမာင္စံေၾကာင့္လိုလိုထင္ေယာင္ထင္မွားၿဖစ္ေအာင္ေၿပာဆိုလိမ္ညာခဲ့တဲ့အေၾကာင္းကို ကၽြန္မကို စာေရးၿပီး ေတာင္းပန္ေၿပာၿပပါတယ္။ သူ႕ခ်စ္သူကလဲ အဲဒီကိစၥကိုသိေတာ့ အေမ့စကားမလြန္ဆန္ႏိုင္လို႕ဆိုၿပီး ေရွာင္ေနတယ္ဒါေပမယ့္ အားလံုးအဆင္ေၿပေနၾကၿပီဆုိေတာ့ အဲဒီအၿဖစ္မွန္ကို ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာဘဲထားလိုက္ေတာ့တယ္။
ေလာကၾကီးမွာ မိန္းမသားမ်ား ကၽြန္မအပါအ၀င္..လွည့္စားခံရၿခင္း၊ အသိေခါက္ခက္အ၀င္နက္ တဲ့အၿဖစ္မ်ိဳးမွကင္းေ၀းၾကပါေစ။

0 Comments:

Post a Comment

ကူးကူးေရ...

 
Powered by Blogger