Skip to main content

လုပ္မိခဲ့ေသာအမွားတစ္ခု

ကၽြန္မတို႕အဖြဲ႕ေတြကေတာ့ေက်ာင္းမွာအေသာင္းက်န္းဆံုးဘဲ။ ကၽြန္မတို႕ေနတာ (၅)ေယာက္ကိုတစ္ခန္း။ က်ယ္ေတာ့က်ယ္ပါတယ္။ အခန္းနာမည္က White Jasmine စပယ္ၿဖဴ ေပါ့။ ၿဖဴၿဖဴစင္စင္ေလးေတြေပါ့ေလ။ ေနာက္ကြယ္မွာသူမ်ားေခၚတဲ့နာမည္ကေတာ့ Black Jasmine အမဲေရာင္စပယ္ေပါ့။ စပယ္ပန္းဆိုတာအမဲမွမရွိတာေလ... လူေတြကနာလိုလို႕တမင္ေခၚတာ..ဒါထားလိုက္ေတာ့..ကၽြန္မတို႕ငါးေယာက္ကို ၿမင္သာေအာင္ေၿပာရမယ္ဆိုရင္ တစ္ေယာက္က ေတာ္ေတာ့္ကို၀တယ္၊သူ႕မွာေကာင္ေလးရွိတယ္။ သူ႕ရည္းစားေပါ့ သူ႕ထက္ေတာ္ေတာ္အသက္ငယ္တယ္။ ေခ်ာလဲေတာ္ေတာ့္ကိုေခ်ာတယ္ ၊ လီယိုနာဒိုဒီကာပရီယို လိုရုပ္မ်ိဳး တစ္ခုဘဲေၿပာစရာရွိတာသူက ငယ္ငယ္ကဖ်ားေတာ့ ဌက္ဖ်ားပိုးကဦးေႏွာက္ထဲ၀င္ဖူးတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလနဲနဲေဂါက္တာကလြဲလို႕မဆိုးပါဘူး။.
ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ မ်ိဳး လို႕ေခၚတယ္။ သူကေပါေၾကာင္ေၾကာင္ေလး...ဒါေပမယ့္ခ်စ္စရာေလးပါ..သူမ်ားအၿမင္ကေတာ့ငေပါေလးေပါ့။
ေနာက္ႏွစ္ေယာက္ကညီအမ၊ တစ္ေယာက္ကရည္းစားရွိတယ္။ သူ႕ရည္းစားကေတာ္ေတာ့ကိုေဒါသၾကီးတယ္။
က်န္တစ္ေယာက္ကေတာ့ရည္းစာမရွိေပမယ့္ၾကိဳက္တဲ့သူမ်ားတယ္။ ဘယ္သူ႕ကိုမွအေၿဖမေပးဘူး..ဒီလို..ဒီလိုေပါ့..
ၿပီးေတာ့ကၽြန္မ...
ကၽြန္မနဲ႕ပိုရင္းႏွီးတာက ၀၀ေလးတစ္ေယာက္၊ ေလာေလာဆယ္သူ႕ဘဲေလးက ေက်ာင္းမွာမရွိဘူး။
အဲဒီႏွစ္က Fresher Welcome မွာေကာင္ေလးခပ္ေခ်ာေခ်ာ၊ ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္းတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မတို႕အဖြဲ႕က သတိထားမိတယ္။ အဲဒီေကာင္ေလးကစေရာက္တဲ့အသစ္။ သိရသေလာက္သူ႕မွာခပ္ရုပ္ေဂါေဂါ (ေတာစတိုင္) ငယ္ရည္းစားတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သူ႕ရည္းစားလဲေက်ာင္းကိုေရာက္လာတယ္။ မ်ားေသာအားၿဖင့္ အဲဒီလိုလူမ်ိဳးေတြ (ၿမန္မာစကားေတာင္ပီေအာင္မေၿပာတတ္ဘူး) ေက်ာင္းေရာက္လာရင္..အရင္ဆံုးေၿပာတတ္တာသူမ်ားအတင္းဘဲ။ ေတာ္ေတာ္အၿမင္ကတ္ဖို႕ေကာင္းတယ္။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္မတို႕အဖြဲထဲကတစ္ေယာကစတယ္။ ေဟ့ ငကူး..ဟိုဘဲေလးမိုက္တယ္တဲ့။ ေအး..ဟုတ္တယ္ဆိုးဘူး..လို႕ေၿပာလိုက္တယ္။ ဒါနဲ႕ဒီလိုေနလာၿပီး (၃)လေလာက္မွာ အမွန္က ကၽြန္မတို႕အဖြဲ႕ က သူတို႕ထက္စာရင္ Senior က်တယ္ေလ.. ေက်ာင္းလဲၿပီးခါနီးၿပီ။ အဖြဲ႕ထဲကတစ္ေယာက္ေယာက္ကိုေတာ့လာမထိနဲ႕။ မရဘူး။ အဲဒီမွာ ခုနေကာင္ေလးရဲ႕ ရည္းစားလုပ္သူက..ေရခ်ိဳးတဲ႕ေနရာမွာ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း၀တုတ္တုတ္ေလးကို..ဘာေၿပာလဲဆိုေတာ့.. သူ႕ဘဲေကာင္ေခ်ာေခ်ာေလးရွိတယ္မဟုတ္လား.. အဲဒါကေလးကိုမုန္႕ေပးၾကိဳက္တာ၊ သူ႕ရုပ္သူ႕ကုိယ္လံုးမွအားမနာ... ဆိုၿပီး လိုက္ေၿပာတယ္။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းရဲ႕ေကာင္ေလးကလဲ အဲဒီေကာင္မေလးတို႕နဲ႕ ေနရာေဒသအတူတူဘဲလာၾကတာ.. ဒါနဲ႕ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း၀တုတ္ေလး(အေထြးလို႕ကၽြန္မေခၚတယ္)က ၾကားေတာ့စိတ္မေကာင္းဘူး...တစ္ေန႕ အခန္းထဲမွာ သေဘၤာသီးသုပ္၀ိုင္းထိုင္စားရင္းနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းကရင္ဖြင့္ေနေတာ့ က်န္တဲ့သံုးေယာက္ကလဲေဒါသေတြထြက္ေနၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကၽြန္မကစာၾကည့္တိုက္ကေနၿပန္အလာ (ကၽြန္မတို႕၅ေယာက္မွာ Business Admin ကိုကၽြန္မတစ္ေယာက္ဘဲယူေတာ့ က်န္တဲ့သူေတြနဲ႕ စာအတူၾကည့္လို႕မရဘူး) ေဟး...ဘာေတြၿဖစ္ေနၾကလဲဆိုေတာ့ သူတို႕ကေၿပာၿပေတာ့ ကၽြန္မလဲေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္သြားတယ္။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက ၀တယ္။ အသက္ၾကီးတယ္။ ဟုတ္တယ္ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေကာင္ေလးကအရင္စလိုက္တာ.. အတင္းေတာင္းၾကိဳက္တာ ကၽြန္မအသိဆံုး။ ၿပီးေတာ့ အဲဒီေကာင္ေလးက သူ႕မမ ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲဆိုတာ ကိုကၽြန္မသိတယ္။
ဒါနဲ႕ေနပါအံုး..အဲဒီအေၾကာင္းကိုစဖြတဲ့သူက ဟိုေကာင္ေလးရဲ႕ ေဆာ္မဟုတ္လား.. သူကဘာကိစၥနဲ႕ သူမ်ားအေၾကာင္းကိုလိုက္ေၿပာေနတာလဲ။ သူ႕မွာလဲဘဲရွိတာဘဲ.. သူက အေထြးရည္းစားကိုၾကိတ္ၾကိဳက္ေနလို႕လား လို႕ကၽြန္မေၿပာလိုက္တယ္။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္မေၿပာတယ္..ေကာင္းၿပီေလၾကည့္ေသးတာေပါ့လို႕.....
ဒါနဲ႕ကၽြန္မတို႕အဖြဲ ကိစၥတစ္ခုကိုတိုင္ပင္ၾကတယ္။ မိန္းမခ်င္းခ်င္းသြားေမး ရန္ၿဖစ္လို႕ေကာင္းတဲ့ကိစၥမဟုတ္ဘူးေလ..သူတို႕ဂ်န္းေတာေတြကအရွက္မရွိေအာ္ဟစ္ဆဲဆိုရင္ပိုဆိုးကုန္မယ္... ဒီေတာ့..
တစ္ရက္ကၽြန္မညေနပိုင္း စာၾကည့္တိုက္မသြားခင္ အသည္းပံုခ်ိဳခ်ဥ္ေလးတစ္လံုး..သူတို႕အငယ္တန္းေတြစာၾကည့္တဲ့အခန္းေရွ႕ကိုသြားၿပီး အဲဒီေကာင္ေလးကိုေခၚလိုက္တယ္.. သူကေတာ့ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႕... ကၽြန္မဆိုတဲ့သူကေတာ္ရံုအဖက္လုပ္ၿပီးမိန္းကေလးခ်င္းေတာင္စကားမေၿပာဘူး... က်န္တဲ့ေယာက်္ားေလးေတြေခါင္းက အားလံုးလွည့္လာတယ္.. ကၽြန္မေၿပာတယ္..ေရာ့..ဒီမွာ.. သူမ်ားေပးခိုင္းလိုက္တာ လို႕ေၿပာၿပီး သူ႕ကိုေပးၿပီး ၿပန္ထြက္လာတယ္.. ေနာက္မွာေတာ့ဆူညံၿပီးက်န္ခဲ့တယ္။ ဒါပထမတစ္ရက္....
ေနာက္တစ္ရက္... ကၽြန္မတို႕အထဲက တစ္ေယာက္ တစ္ရက္အလွည့္က် သြားသြားေပးတယ္...
ဒီမွာေကာင္ေလးရင္ခုန္ေနၿပီ... ကၽြန္မတို႕အဖြဲ႕ကိုေတြ႕ရင္ သို႕ေလာသို႕ေလာနဲ႕..ဘယ္တစ္ေယာက္မွန္းသူမသိဘူး...အဲဒီမွာသူ႕ေကာင္မေလးနဲ႕ အစဥ္မေၿပေတာ့ဘူး..သူစိတ္ေလေနၿပီ... သူ႕စိတ္ထင္ က်န္တဲသံုးေယာက္ကေတာ့မၿဖစ္နိုင္ဘူး.. ကၽြန္မ နဲ႕ ေနာက္ညီမနွစ္ေယာက္ထဲကအၾကီးမ...မ်ိဳးဆိုတဲ့ငေပါေလးကလဲ...ခပ္တည္တည္နဲ႕ တစ္ရက္ ထမင္းစားတဲ့ေနရာကိုအဲဒီေကာင္ေလးကိုလက္ဆြဲၿပီးေခၚလာတယ္.. ၿပီးကၽြန္မတို႕စားပြဲမွာအတူထိုင္စားၾကတယ္.. သူ႕ေကာင္မေလးနဲ႕ၿပသနာအၾကီးက်ယ္ကိုတက္တာ...အမွန္ကေတာ့မလုပ္သင့္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ ကလဲစားေခ်ခ်င္တဲ့စိတ္ကၾကီးစိုးေနေတာ့အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကမွားတယ္ မွန္တယ္ဆိုတာမေ၀ခြဲတတ္ခဲ့ဘူး။ အဲဒီေကာင္ေလးရဲ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီကသတင္းအရ အဲဒီေကာင္ေလးက သူ႕ေကာင္မေလးကိုၿဖတ္လိုက္တယ္။ အဆက္သြယ္လဲမလုပ္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီေကာင္မေလးငိုငိုယိုယိုနဲ႕...လူရုပ္ေတာင္မေပၚေတာ့ဘူး (နဂိုကလဲမလွပါဘူး)။ ဒါေပမယ့္ သူဘယ့္သူ႕ကိုမွအၿပစ္တင္လို႕မရဘူး။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ကၽြန္မတို႕အဖြဲ႕ထဲမွာ ဘယ္သူ႕က သူ႕ေကာင္ေလးကုိ ခ်ိဳခ်ဥ္ေလးေတြေပးေနတယ္..စိတ္လႈတ္ရွားေအာင္လုပ္ေနလဲဆိုတာ သူ႕ေကာင္ေလးကိုယ္တိုင္မသိသလို..ဘယ္သူမွလဲမသိဘူး.... ဒါေပမယ့္ ေကာင္ေလးက ကၽြန္မဘယ္သြားသြား စူးစူးရဲရဲကိုလိုက္ၾကည့္တာ... ဒါနဲ႕ ကၽြန္မေၿပာတယ္..မၿဖစ္ဘူး ဒီကိစၥကိုရပ္ေတာ့ ငါ့ဘက္ၿမွားလွည့္လာၿပီ.. ေတာ္ၾကာငါလို႕ထင္ေနအံုးမယ္... ဒါနဲ႕အစည္းေ၀းထိုင္လိုက္တယ္ (ငါးေယာက္အစည္းေ၀းေပ့ါ) ေတာ္ၿပီ..ဒီကိစၥရပ္ေတာ့မယ္။ အဲဒီေကာင္မေလးလဲမွတ္ေလာက္သားေလာက္ရွိၿပီ ဆိုၿပီး ကၽြန္မတို႕ငါးေယာက္နဂိုအတိုင္းခပ္တန္းတန္းၿပန္ေနလိုက္ၾကတယ္။ အရင္ကဆို အဲဒီေကာင္ေလးကိုေတြ႕တိုင္းၿပံဳးၿပ၊ စကားေၿပာ ၊ ငါးေယာက္စလံုးပါ။ ေကာင္ေလးကေတာ့သူ႕ေကာင္မေလးနဲ႕ၿပတ္သြားတယ္။ ကၽြန္မသူ႕ေကာင္မေလးဆီသြားတယ္။ ေနာက္ဆိုရင္ သူမ်ားခ်စ္သူရည္းစားေတြအေၾကာင္းကုိ ေသခ်ာမသိဘဲနဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာသူမ်ားထင္ေယာင္ထင္မွားၿဖစ္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႕၊ အခန္႕မသင့္ရင္ ခ်စ္သူၿခင္းေတာင္ကြဲကြာသြားႏိုင္တယ္။ အဲဒါမင္းကိုဥပမာေပးတာလို႕ ေၿပာလိုက္တယ္။
ေနာက္ပိုင္းလဲၿပန္ဆက္မဆက္ေတာ့မသိဘူး။ ေကာင္ေလးကေတာ့ ကၽြန္မေက်ာင္းၿပီးအလုပ္လုပ္ေတာ့ ရံုးထိလိုက္လာတယ္။ ၿပီးေတာ့ကၽြန္မကိုမုန္႕လိုက္ေၾကြးလိုက္ေသးတယ္။ အခုေတာ့သူလဲတစ္ၿခားႏိုင္ငံေရာက္သြားပါၿပီ။ သြားခါနီးထိကၽြန္မကိုလာေတြ႕ပါေသးတယ္။ အခ်ိန္က (၃)ႏွစ္ေလာက္ကြာသြားေတာ့ ကၽြန္မက ေကာင္မေလးနဲ႕ၿပန္မဆက္ဘူးလားလို႕ေမးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူနဲ႕ကရည္းစားဆိုေပမယ့္ အထက္တန္းတုန္းကသူငယ္ခ်င္းေတြေၿမွာက္ေပးလို႕ ၿဖစ္သြားၾကတာပါ.. တစ္ကယ္တမ္းခ်စ္ရင္ေတာ့လဲ ဘာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ၿပန္ဆက္မွာေပါ့တဲ့။ ကၽြန္မကိုေမးတယ္... အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ဘယ္သူလဲတဲ့...ကၽြန္မကမထူးေတာ့ဘူးဆိုၿပီး အၿဖစ္မွန္ကိုေၿပာၿပလိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့ သူကေၿပာတယ္ ကၽြန္ေတာ္က ကူးကူးၿဖစ္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေနတာတဲ့..ေသေရာ...
အမွန္က မလုပ္သင့္တဲ့အမွားကို လုပ္ခဲ့ၾကတယ္လို႕ အသက္ေလးရလာေတာ့စဥ္းစားမိတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့အေရမရ၊ အဖတ္မရ.... လုပ္တုန္းကေတာ့ တစ္ခုကိုဘဲအာရံုစိုက္ေနေတာ့မွားတယ္မွန္တယ္မစဥ္းစားမိၾကဘူး။ ေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ သင္ခန္းစာယူၿပီး သူမ်ားကိုယ့္ကိုဘာေၿပာေၿပာ၊ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းေတြကိုဘာေၿပာေၿပာ ကလဲစားေခ်ဖို႕မစဥ္းစားေတာ့ပါဘူး။

Comments

Popular posts from this blog

Food Review: ပုရစ္ေၾကာ္

ပုရစ်ကြော်ကြိုက်တဲ့မောင်လေးကိုကို မမ ညီမများအတ ွက်ပါ။ မနှစ်က ရွှေနှင်းဆီညီမလေးဆီက တစ်ခါမှာဖူးတယ်။ ပို့ရတာဝေးတဲ့အတ ွက် ကိုယ့်ဆီရောက်လာတော့ မှိုတေ ွတက်ပြီးစားမရတော့ ၂ သိန်းခ ွဲရှုံးတာဘဲ။ ဒီနှစ်ပရစ်ပေါ်ချိန်ရောက်တော့ သေချာထုပ်ပိုးပြီးပြန်ပို့မယ် ပြောလို့ ယူအကစ် က နေတဆင့် က နေဒါကို လှမ်းပို့တာ နောက်ထပ် ဒေါ်လာ ၅၀ ထပ်ပေးပြီး ချောချောမောမောရောက်လာတယ်။ တန်သလားလို့ မေးရင် မတန်ပါဘူး၊ အရသာရှိလားမေးရင် ရှိပါတယ်။ အစားမက်တဲ့ ကျွန်မအတ ွက်တော့ အလ ွမ်းပြေပုရစ်ကြော်လေးပါ။ အထုပ် ၅ ထုပ်ကို ၃ သိန်းနီးပါးပေးထားရလို့ မျက်စိမှတ်စားပေမယ့်  အ ကောင်တော်တော်များများကို  အ တောင်ပံမဖြုတ်ဘဲကြော်ထားတာ၊  အ တောင်တေ ွမှာ သဲတေ ွရွှံ့တေ ွကပ်နေတာတေ ွ့ရတယ်။ နောင်ဆိုရင်တော့ ပိုပြီး သန့်ရှင်းအောင်လုပ်ပေးမယ်လို့ မျော်လင့်တာပါဘဲ။ ပို့ပေးတဲ့ညီမလေးက တော့ ကြိုးစားပမ်းစားနဲ့ စေတနာထားလုပ်ပေးတာကိုတော့ ကျေနပ်မိတယ်။  ပုရစ်ကြော်အချိ ုထုပ်ကို  သဲမပါအောင်တစ်ကောင်ချင်းထိုင်ရေ ွး ရုံးကိုယူသွားပြီး လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်တေ ွကိုကျွေးတော့ အားလုံးသ ဘောကျ ကြတယ်။ ကြောက်လဲကြောက်တယ် စမ်းလဲစားကြည့်ကြတယ်။ ဒီမှာလဲ ပုရစ်ပေါင်ဒါမှုန့် ကို အားဖြည့်မှုန့်အစားထည

ပိန္းစြယ္ခ်ဥ္စပ္ ႏွင့္ ပိန္းစြယ္ဟင္းခါး

အခုရက္ပိုင္း ေစ်းေန႔မွာ ေစ်းသြားရင္ရွည္ေမ်ာေမ်ာအရိုးေလးေတြေရာင္းတာေတြ႔တယ္။ စိတ္၀င္စားလို႔ သြားေမးေတာ့ သူတို႔စကားနဲ႔သူတို႔ေျဖေတာ့ ကၽြန္မလဲနားမလည္ဘူး။ ဒီကလူေတြ အဂၤလိပ္ကို ေန႔စဥ္သံုးစကားလို ကၽြမ္းက်င္ေပမယ့္ ေစ်းေန႔မွာ အိမ္စိုက္ခင္းက လာေရာင္းတဲ့ေစ်းသည္ေတြကေတာ့ ေတာင္ေပၚကဆင္းလာ တာမို႔ အဂၤလိုဂဏန္းေလာက္သာေျပာတတ္တယ္။ ႏွစ္ခါေျမာက္သြားသြားေမးျပီးေတာ့ မေန႔ညေနက ေစ်းကအျပန္မွာ ထိုင္းကအမၾကီးနဲ႔ ေစ်းတန္းဖက္ေလွ်ာက္ အလာ၊ သူက အဲဒီအရိုးေတြ၀ယ္တယ္.. ဒါနဲ႔အေတာ္ဘဲ စားလို႔ရတာေသခ်ာတယ္ဆိုျပီးကၽြန္မလဲ၀ယ္လာ တယ္။  အဲဒါ ပိန္းစြယ္ေပါ့ေလ...ပိတ္စြယ္လို႔မ်ားေခၚသလားမသိဘူး..ၾကားဖူးတာ.. း))) တစ္သက္မွာ တစ္ခါမွမစားဖူးလို႔ ေမ်ာက္အံုးသီးရသလို ေပ်ာ္ေနတာ အရမ္း... အာရွသူျဖစ္ရတာ တယ္ကံေကာင္းတာလား.. အစံုစားလို႔ရတယ္.. း)) သူကေျပာတယ္ အုန္းႏို႔နဲ႔ခ်က္စားရင္ေကာင္းတယ္တဲ့... ကၽြန္မ အဲဒီညေနက ဟင္းခါးလုပ္ေသာက္တယ္.. ေကာင္းမွေကာင္းး......   ဒီေန႔ေတာ့ ခ်ဥ္ေပါင္မရွိလို႔ မာမီတစ္ကူးတစ္က အေျခာက္လွမ္းေပးထားတဲ့ ကင္ပြန္း ခ်ဥ္ေျခာက္နဲ႔ခ်က္တယ္... ဒါလဲရွယ္ေကာင္းတာဘဲ... ဒီေန႔ခ်က္တဲ့ပိန္းစြယ္အခ်ဥ္ခ်က္ကိုေတာ့ အခ်ဥ္အတြက္ ကင္ပြန္းခ်ဥ္ရြက္သံုးပါမယ္။ ခ်ဥ္ေ

ပုဇွန်ချဉ် (Pickled Shrimps)

ကျွန်မအန်တီလေးတစ်ယောက်ကမြောင်းမြတစ်ဖက်ကမ်း ကွယ်လွမ် မှာနေပါတယ်။နွေကျောင်းပိတ်ရက်တွေ မှာရန်ကုန်ပုသိမ်သင်္ဘောကြီးစီးပီးမြောင်းမြကိုသွားလည်တိုင်းသင်္ဘောဆိုက်ဆိမ်းကမ်းနားရောက်တစ်ဖက် ကမ်းလှမ်းကြည့်လိုက်ရင်အန်တီ့အိမ်ကိုတန်းမြင်ရပါတယ်။ဖုန်းဆက်အကြောင်းကြားထားတော့သူတို့ကလဲ လက်လှမ်းပီး လက်ပြ၊ ကျွန်မတို့မောင်နှမတွေကလဲသင်္ဘောပေါ်ကနေခုန်ဆွခုန်ဆွလက်ပြပီးအရမ်းကို ပျော်ခဲ့ ရပါတယ်။ အထုပ်ပိုးတွေသယ်ပီး ကွယ်လယ်ဘက်ကို ကူးမယ့် ကူးတို့ပေါ် တက်၊ ဗေဒါအဆုပ်လိုက် ကျုပင် မြစ်ပြုတ်ပီး ပေါလောပေါ်နေတာတွေကြားထဲက ကူးတို့လက်တံနှစ်ချောင်း လက်နဲ့လှည့်လှော်ရတဲ့ လှေလေးပေါ်ကနေ တစ်ဖက်ကမ်းကိုကူးကြ ပါတယ်။ အန်တီ့အိမ်ရောက်တာနဲ့ ပူနွေးနွေး ပေါ်ဆန်းမွှေးရယ် ပုဇွန်ချဉ်သုတ်လေးရယ် စားရတဲ့အရသာ ကိုတော့တစ်သက်မမေ့နိုင်ပါဘူး။ ကျွန်မပြောခဲ့ဖူးသလိုနှစ်သက်လှတဲ့အစားသောက်တိုင်းဟာအမှတ်ရစရာအဖြစ်ပျက်တွေကနေအခြေခံလာပါတယ်။ နှစ်ပေါင်းများစွာ ပုဇွန်ချဉ် စားတိုင်း အန်တီလေးကို မြင်ယောင်မိသလို သတိရလွမ်းဆွတ်မိတယ်။ တစ်ဆက်တည်းမှာဘဲ အန်တီလေးလို အဖြစ်မျိုး ဘယ်အိမ်ထောင်သည်အမျိုးသမီးမဆို မကြုံရပါစေ နဲ့လို့လည်းဆိုတောင်းမိပါတယ်။ ကျွန်မကနေဒါရောက်ပီးနောက်ပိုင်းမှ